Cateceva despre mine!




Vacanţa de Crăciun!

Am luat vacanţa Marţi pe 22 decembrie, si mă aşteptam ca am sa mă odihnesc pentru ca eram foarte obosit si nu mai puteam sa fac fata programului încărcat, nu am putut sa dorm marţi seara spre miercuri, si m-am trezit mai obosit decat mă culcasem.
De marţi pană azi nu am putut sa dorm mai mult de 6-7 ore pe seara, lucrul acesta ca nu pot sa dorm nu mi sa întîmplat doar ieri, ci de duminica trecută, mă trezesc noaptea de multe ori si îmi este greu sa măi adorm.
De băut cafea nu beau ca sa spun ca e de vină cafeaua, de mîncat mult acum de Crăciun nu am mîncat pentru ca nu aveam pofta de mîncare, nu ştiu de la ce mi se trage ca nu pot sa dorm.
Nu vreau sa aud ca de aici cîteva zile mi se termina vacanţa si îmi va fii si mai greu atunci.
Mi se întîmpla toate acestea din cauza stresului, sau e ceva normal ca în perioada aceasta sa nu pot sa dorm??
Nu mi-am găsit nici un răspuns pană acum!
Voi ce părere aveţi??

20 comentarii:

Emilia spunea...

Poate esti prea stresat, dar cand te duci la culcare sa bei un ceai cald si sa asculti muzica usoara, ca asa te va mai linisti, si vei putea dormi, mie la fel mi sa intamplat sa nu pot dormi si am baut un ceai cald si am putut dormi Te pup si sa ai grija de tine!

Catalina spunea...

Ai grija de tine, si dute la doctor sa vezi ce ai.

Larisa spunea...

Incearca lapte si o lingura de miere de albina seara, inainte de culcare.Daca nu merge incearca medicamentul "Melatonina" sau "Biomelatonina".Este un medicament pe baza de plante si nu are efecte secundare. Succes !

laralove spunea...

uite un link , poate te ajuta ceva de acolo. de asemenea pentru stres si insomnie cauta Rhodiolin de la Calivita (California Fitness)http://www.copilul.ro/Cum_scapam_de_insomnie-a857.html

Anonim spunea...

ancearca la striptis poate dupa acea dormi mai bine

Emanuel spunea...

iti multumesc foarte mult pentru link @Lara, am citit toata pagina, si sa de-a Domnul ca tot ce pune acolo sa-mi fi-e de folos si sa pot sa dorm, iti voi spune pe mess daca ma ajutat tot ce punea acolo sau nu. Multumesc oricum!!!!

Anonim spunea...

sal ce mai faci

Emanuel spunea...

Uite ce sa fac ma chinuie viata!

Anonim spunea...

poate ca teai stresat prea tare...seara inainte de culcare bea un ceai caldutz...dak problema continua consulta un medic..pupici

Misu spunea...

Nu e a bine Emanuel daca nu poti sa dormi, de ce nu te-ai dus pana acum la doctor?, poate ai ceva care tu nu stii si poate din cauza aceia nu poti sa te odihnesti. Ai grija de tine.

Andrei spunea...

Sa te faci bine ca avem nevoie de tine. Ciaoo

Mihai spunea...

Sa ai grija de tine, si sa vezi ce ai dute la doctor poate ai probleme medicale, asta nu se stie niciodata, te pup.

claudyo spunea...

emanuel pa zi ce trece ajuta din ce in ce mai multa lume bravo tiee si continua tot asa bre:))

laurik_besos spunea...

emanuele super tare acest blogg si vorba lo claudiu pe zi ce trece emanuel mai generos si ajuta uameni:D bravo tie contnua tot asa:D

alex spunea...

asa este emanuele catodata zici ca pica ceru pe noi dar va veni si zile cand vei fi fuarte fericit cool blogu asta:D

virgi's blog spunea...

miralo que seriooo! en una foto no se puede salir tan serio hombre hay que salir alegre que es una fotoooo!!! pa que la gente te vea guapooo!!
un besitoooo!!:))

Anonim spunea...

varmiu este cel mai tare

Emanuel spunea...

Iti multumesc Razvan :D:D:D

Anonim spunea...

emi are un acont la mybrute http://leuname92.mybrute.com/cellule daca ancearca cineva sa al bata o sa aiba de aface cu aron

Anonim spunea...

wai greu o fost pana am dat de tine=)))=)))=)))

dar itr-un tarziu team gasit:X:X:X:X:


:)):))):)))

(\you diva:) =)))