Moartea unui actor - ultimul episod!!!


TONI TECUCEANU 37 DE ANY

Astazi a incetat din viata actorul Toni Tecuceanu, component al echipei "Cronicii Carcotasilor". O stire seaca, cu aroma de jurnal TV de orele 17:00. Aflu ca este tipul care ii interpreta, printre altii, pe Adrian Nastase sau pe Vadim.Trebuie sa recunosc: nu ma mai uit de vreo trei ani la "Cronica", de cand mi se pare ca si-au pierdut din farmecul de la inceputuri. Si saptamana trecuta, cand am aflat ca a fost internat in spital diagnosticat cu AH1N1, habar nu aveam cine este Toni.Ce m-a impresionat, negativ, este mediatizarea drumului catre nefiinta a unui om, fie el si persoana publica. Se repeta la interval de nici doua luni acelasi scenariu ca in cazul maestrului Dinica. In goana dupa profit nu se mai tine cont de nimic.
R.I.P. Toni

3 comentarii:

claudyo spunea...

ce asi putea zici imi plar fuarte rau ca sa stins din viata atat de tanar si mai ales din cauza gripei AH1N1 care din ce in ce face mult mai multe victimee printre uameni de rand si iata ca si printre ceii mai cunoscuti care apar la tv.
Pffff in rest ces putea zice Dumnezeu sal odicneasca in pace!!!

Ioana spunea...

Mare dreptate ai in legatura cu goana dupa bani si senzational a trusturilor de presa!Toni a fost un actor bun.Nu am apucat sa'l vad la teatru dar tot mi'am putut da seama de acest lucru...Dumnezeu sa'l odihneasca!

Emanuel spunea...

Aveti mare dreptate amandoi, asta este de-acum nun mai putem schimba nimic :((