Sustineti o familie financiar sau prin donatie de scutece.





“Ma numesc Nicoleta Borcan am 41 de ani locuiesc in buc str Becatei nr 6 bl r4 sc b etaj 9 sector 3 mama a 4 copii, unul dintre ei fiind paralizat.
Cand eram insarcinata am fost batuta de sotul meu in burta si copilul este paralizat.
In anul 1997 am divortat de un sot extrem de violent si am mers pe un drum singura si lasandu-mi toate bunurile in mana unui om fara gandire si care un timp cat am locuit cu copiii la un centru de violenta fostul sot mi- a vandut si mi- a distrus toate bunurile din locuinta. Nu m- a mai interesat nimic din ce am lasat decat sa- mi scap viata a mea si a copiilor
Am ramas intr- o casa goala distrusa cu pereti farmati si bunurile distruse; pana si imbracamintea copiilor a fost taiata cu foarfeca de acesta.
Anii au trecut, copiii au crescut si cel mare are 24 iar cea mica are acum 15 ani, o domnisoara care se gandeste sa- si faca o cariera de actorie si de cantareata. La 10 ani a jucat intr-un film de scurt metraj ca actrita si intr-un alt film la 12 ani englezesc lung de 2 luni pe platou Buftea. Face canto de 5 ani este in anul 2 la scoala de muzica.
Am avut si avem zile in care nu mancam deoarece nu ne ajunge salariu de asistent personal nici sa ne achitam datoriile dar sa mai mancam Am salariu de 580 lei si indemnizatia de 290 lei plus 42 lei alocatie Avem la intretinere suma de 18 mil lunar (avem tel lumina cablu o rata la masina de spalat plus ca trebuie pampersi medicamente copilului paralizat ce sa ne mai ramana si de mancare). N-am avut spaga sa dam la doctori si mi-au nenorocit baiatul la picioare are un picior mai scurt cu 12 cm si la distrus de tot.
Am fost 6 ani in presa si televiziune ca sa iasa legea privind violenta in familie am reusit sa am interdictie de a nu se apropia de mine si de copii fostul sot.
Va rog ajutati-ne sa trecem peste neajunsurile care le avem cu bani sau pampersi ca sant scumpi cu alimente sau cu ce ati putea dvs.
Va dau niste melodii ale fetitei mele care are o dorinta de a deveni vedeta sa putem trai si noi mai bine:
http://www.youtube.com/watch?v=IbpRUTdSHMQ&feature=related
La liliana stan pe youtube o gasiti in mai multe spectacole.
Contact: 0727754193

0 comentarii: