Ion Iliescu, un baiat pasionat de muzica si actorie!!!



Ion are numai 19 ani, sa nascut pe data de 16/06/1990, in judetul Buzau, el mai are inca 10 fratii. Inca de cand era in clasa a-5-a a inceput sa-i placa muzica si actoria. Prima lui iesire la rampa a fost in fata colegilor lui cand a cantat o melodie “manea” pentru ca Ion era un mare manelist pe vremea aceia. Ceia ce nu vam spus este ca Ion este rrom .

In anul 2004 Ion si-a schimbat radical comportamentul si la fel stilul de muzica. Cand a, aparut prima telenovela 100 la 100 Romaneasca “Numai Iubirea” el a urmarit de la prímele episoade aceasta telenovela si in timp tiganul din el a devenit un om din societate, si a inceput sa vorbeasca civilizat cu lumea si sa respecte toti oameni de la el din oras (asa cum ne-a marturist el), si de atunci nu sa lasat de scoala.


Emanuel: Cu ce te-a marcat telenovela "Numai Iubirea" de te-a schimbat de la un baiat manelist la un baiat de civilizatie?
Ion: Foarte bine gandit, sincer sa fiu am vazut ca lumea nu este asa cum este in filme (fi-e de dragoste, actiune, dramatic, etc).

Emanuel: Si tu prin vizionarea acestei telenovelei ti-ai dat seamna ca ceia ce ascultii tu si ceia ce faci nu iti sta bine?
Ion: Exact, ma facut sa cred si sa fiu un pic mai mult diferit fata de cei din „etnia” mea, prin aceasta telenovela am descoperit vocea Adelei Popescu, Lucian Viziru, si de atunci ascult numai Holograf, Dj Project, Proconsul si cei doi cantaratei spusi mai devreme.

Emanuel: Parinti tai te-au ajutat pentru a te schimba de la un baiat manelist la un baiat cu bunul simpt si respectos?
Ion: Multumesc lui Dumnezeu ca am avut parintii intelegatorii si ca mau indrumat la scoala, ma refer atunci cand nu puteam sa decid de unul singur, si sa stii ca dupa un timp cam prin 2006 aveam deja 2 ani de cand eram un baiat normal, (nu mai ascultam manele, nu ma mai incurcam cu unii si cu altii) imi vedeam de scoala.

Emanuel: Si ceilalti nu te condamnau pentru ca tu ai ales asta?
Ion: Nu ma condamnau ptr ca eu am ales asta , sa fiu un baiat ca si un roman, si pentru ca de multe ori ma intrebam de ce nu am si io ce are celalat (ma refer la o haina mai decenta, la un ghiozdan mai frumos, etc), dar ii multumeam lui Dumnezeu ca sunt sanatos langa ai mei, si ma multumeam cu atata

Emanuel: Si ceilalti nu ti-au urmat exemplu? Sau nu au vrut ca sa se schimbe si ei si sa fi-e ca si tine un om normal?
Ion: Mai tarziu am crescut, eram debea in clasa a-8-a si intelegeam tot ce este bine si rau, ce este saracul si bogatul, nu pot sa spun ca unele persoane mi-au urmat exemplu, eu am facut ceia ce am crezut ca imi e bine pentru mine si cu asta ma multumesc. Dupa un an ne-am mutat in orasul Targu Bujor jud Galati, de acolo este mama mea, si pentru mine era tot nou nu cunosteam pe nimeni, intr-adevar mi-a fost greu la inceput, in clasa a-9-a era balul bobocilor si la fel se facea ca un fel de preselectie in liceu ca sa concureze elevii, si se cauta baiat si o fata ca sa cante, si la fel sa danseze, si m-am inscris si eu si nu am participat ca concurent ci ca cantart, si am cantat melodia Adelei Popescu „Nomensenaste” si cand mau auzit cantand multe persoane se mirau, ca un tigan ca mine sa cante in spaniola.

Emanuel: Si tu acum in liceu mai cantii?
Ion: Da, cand se face cate o festivitate, un bal, cant cu mare drag, pentru ca eu sunt facut pentru asa ceva, si niciodata nu am emotii cand urc pe scena si cant.

Emanuel: Profesorii din liceu nu te-au ajutat ca sa te duci pe la concursuri, ca lumea sa-ti cunoasca talentul?
Ion: Da, doamna mea diriginta mia spus sa ma duc la Emisiunea in al-9-lea cer de la Acasatv, si am fost dar din pacate nu am fost admis, am cantat am recitat, dar la a-2-a prova nu am servit bine la masa pentru ca aveam un text ce despre mancarea de la „Fast Food”, si din cauza aceasta nu am reusit, dar am mers mai departe, am credinta in Dumnezeu ca ma va ajuta, pentru ca Dumnezeu ne incearca pe fiecare sa vada daca ne pierdem credinta.

Emanuel: Faci cursuri canto? Sau e doar talentul tau?
Ion: Nu fac cursuri de canto, pentru ca numi permit, si ma bazez pe talentul meu, sa spun drept mi-asi fi dorit sa fac cursuri de canto, pentru ca asa va fii mai bine.
Aici aveti poveste pe scurt a lui Ionut Iliescu.
Ionut iti multumim ca esti tare si poti trece peste toate. BAFTA!!!!
Daca il puteti ajuta nu ezitati sa-l sunati la numarul de telefon: 0755376761

10 comentarii:

Catalin spunea...

Ion sa fii tare si sa continuii!
Vom fii alaturi de tine. SUCCES

Issa spunea...

Ai o poveste foarte frumoasa Ion, si sper ca, cand va sa auzim de tine si sa ajungi acolo unde vrei tu!

claudyoo spunea...

bravoo tie ion ca ai decis ca viata ta sa ia o noua perspectiva ca duar asa ne putem intelege toti ca frati intre noi. Dar pentru ce te felicit cel mai mult ca ai lasat manelele si io pe vremea mea eram un ascultator de manele dar in reamlitate iti dai seama ca aceste meloti se refera mumai la bai betii femeii ca lala ce ingruape cu bani etc

ultimile cuvinte sunt bravo tie

Ioana spunea...

La mukti ani Ionut si bafta in continuare!!!Sa fii sanatos si sa reusesti in viata!Un an nou plin de impliniri! (chit ca a trecut perioada cu "un an nou fericit" :D ):)

Simona spunea...

La Multi Ani Io sa fii sanatos si fericit!

Anonim spunea...

la multi ani de 2010 sa fiti sanatosi si fericiti

Emanuel spunea...

La multi ani Ion, sa fii sanatos, fericit si tot ce iti doresti sa ti se indeplineasca, si la fel sa ai o viata ca de poveste.

Anonim spunea...

baiatul asta nu are deloc voce...

Anonim spunea...

baiatul asta nu are deloc voce...

Anonim spunea...

baiatul asta nu are deloc voce...